Uw helm beschermt u, net als uw fietsverzekering
Wist u dat meer dan 4 op de 10 zwaargewonden in ons verkeer fietsers zijn? Speel daarom op zeker met een goede helm én de fietsverzekering van P&V!
Veilig fietsen, altijd en overal
Van fietskledij- en accessoires tot verlichting en zelfs apps: dankzij onze trouwe partners is een veiliger verkeer een gezamenlijke inspanning!
U hebt een klacht of opmerking over uw verzekeringen?
Onze dienst Klachtenmanagement staat klaar om uw probleem te analyseren en een gemotiveerd antwoord te formuleren binnen de maand.
Afhankelijk van uw type klacht of vraag zijn er echter nog heel wat andere diensten of aanspreekpunten die u vaak sneller en efficiënter kunnen helpen.
Wie contacteert u best wanneer?
Uw P&V-adviseur
Hij of zij is uw eerste aanspreekpunt en kent uw persoonlijke situatie en uw contracten bij P&V het best. U kunt bij uw adviseur terecht voor al uw vragen en opmerkingen over uw verzekeringen, schadegevallen, premies, aanpassingen, prijsaanvragen… die geen klachten zijn.
De Klantendienst van P&V
Als u niet weet bij welke P&V-adviseur u terecht kunt met uw vraag of als een adviseur niet de aangewezen persoon is om u de gevraagde informatie te bezorgen, dan kunt u onze Klantendienst contacteren op 02/210.95.81 of via info@pv.be.
Enkele mogelijke scenario’s waarin dat aangewezen is: U bent zelf geen klant maar beslist om uw ouders te helpen met de administratie van hun verzekeringen bij P&V. U bent erfgenaam van een overleden klant en hebt een vraag over zijn verzekering(en) bij P&V. U bent notaris en moet het overlijden van uw cliënt melden aan onze diensten.
Fedris
Een klacht of opmerking over uw schadedossier na een arbeidsongeval? Dan neemt u rechtstreeks contact op met dit agentschap. Onze Dienst Klachtenmanagement is niet bevoegd in deze materie.
De Dienst Klachtenmanagement van P&V
Voor alle andere klachten of opmerkingen over uw verzekeringen kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze Dienst Klachtenmanagement.
Een snelle reactie op uw klacht? Formuleer dan uw probleem of vraag zo duidelijk mogelijk en vermeld zeker ook uw dossier- of polisnummer.
Zoals afgesproken in de Gedragscode die P&V bij Assuralia heeft onderschreven, ontvangt u binnen de 3 werkdagen een ontvangstbevestiging met het nummer waaronder uw klacht werd geregistreerd en met de naam en contactgegevens van de medewerker die uw klacht ter harte neemt. Binnen de maand krijgt u dan van ons een definitief antwoord. Maar mocht dit om een of andere reden niet lukken, dan krijgt u een tussentijds bericht met de nodige uitleg.
Contactgegevens van onze Dienst Klachtenmanagement:
E-mail: klacht@pv.be Post: Klachtenmanagement P&V, HP 0260, Koningsstraat 151, 1210 Brussel Telefoon: 02/250.90.60
De Ombudsman van de Verzekeringen
Als u niet tevreden bent met het antwoord van onze dienst Klachtenmanagement, dan kunt u in laatste instantie ook een beroep doen op de Ombudsman van de Verzekeringen.
Fietsverzekering
Veel op stap of liever thuis? Met de ongevallenverzekering privéleven zit u altijd goed
Een ongeval bij u thuis of in uw vrije tijd? Zorg voor financiële bescherming en bijstand voor uzelf, uw kinderen of het hele gezin met de ongevallenverzekering privéleven. Kies zelf de formule die u het beste past. Ook voor nieuw samengestelde gezinnen.
Contacteer snel een P&V-adviseur voor een oplossing op uw maat.
Hulp nodig bij een conflict? De rechtsbijstand helpt u om de vrede te bewaren.
Geschillen zijn helaas niet te vermijden: op het werk, tijdens uw hobby’s, op straat, met uw buren, …. Gelukkig is er de rechtsbijstand. Die zoekt voor u een oplossing als u er zelf niet uit raakt. Liefst in der minne, maar als het moet via de rechtbank.
Contacteer snel een P&V-adviseur voor een oplossing op uw maat.
Promo! Ontdek onze voorwaarden auto
10% korting op uw omnium of mini-omnium totdat u van voertuig verandert.
Geïnteresseerd? Contacteer me voor een aanbod !
Ik ben geen klant Ik ben al klant
* Aanbod onder voorwaarden.
Uitzonderlijke saloncondities voor uw voertuig
Sluit nu een omnium af en krijg korting op de waarborg materiële schade. Saloncondities geldig voor de gehele looptijd van de verzekering afgesloten op uw voertuig! Benieuwd naar onze autosalonvoorwaarden?
Actie geldig tot 15 april
* Aanbod onder voorwaarden
Krijg nu 10% korting op de waarborg materiële schade
Sluit tussen 10 januari tot 15 april 2022 een omnium af en krijg 10% korting op de waarborg materiële schade. Saloncondities geldig voor de gehele looptijd van de verzekering afgesloten op uw voertuig! Benieuwd naar onze autosalonvoorwaarden?
Contacteer uw adviseur voor een gratis en vrijblijvende offerte!
Ik ben geen klant Ik ben al klant
* Aanbod onder voorwaarden
GoLa seule assurance auto obligatoire |
Go furtherVotre voiture a 4 ans ou plus, vous roulez peu ? Go Further est la solution ontre les petits dégâts fréque nts |
Go all the wayUne protection optimale pour votre voiture neuve ou récente |
Go greenVotre voiture électrique ou hybride mérite aussi une excellente protection |
|
---|---|---|---|---|
Responsabilité civile + BOB
|
|
|||
Protection du conducteur + BOB
|
||||
Protection juridique
|
||||
Ce que nous couvrons
-
Bris de glace
Pour une protection optimale des éléments vitrés de votre voiture : fissure, pare-brise, vitres latérales, toit panoramique.
-
Forces de la nature et animaux
Votre véhicule est endommagé par une chute de pierres, un glissement de terrain, une avalanche, la grêle, une tempête ou encore une collision avec un animal ? P&V intervient.
-
Incendie
Votre véhicule est endommagé par un incendie suite à un court-circuit, une explosion ou la foudre ? Victime d’un incendie lié à votre batterie ?
- Garantie Vol
Véhicule volé, victime d’une tentative de vol ou d’un car-jacking ? Vous êtes indemnisé pour tous les dégâts causés à votre voiture.
- Garantie Dégâts matériels
Protégez votre voiture en cas de dommages causés par un acte de vandalisme ou suite à un accident que vous avez causé avec un autre usager ou un autre véhicule. Ou si vous êtes la seule personne impliquée.
Qui est couvert ?
Vous, en tant que preneur d’assurance, les autres conducteurs renseignés au contrat, votre famille (tant que vous vivez sous le même toit) y compris vos enfants en kot !
Bon à savoir
Vous, en tant que preneur d’assurance, les autres conducteurs renseignés au contrat, votre famille (tant que vous vivez sous le même toit) y compris vos enfants en kot !
Nos 3 formules
Omnium complète
- Idéale pour les voitures neuves ou très récentes
- Vous assurez 100% de la valeur de votre véhicule pendant 6, 12 ou 24 mois
- Vous choisissez aussi la valeur à assurer : valeur réelle ou valeur agréée de votre voiture, sur base de la valeur facture ou catalogue de votre voiture.
- Avec Dégâts matériels couverts
Omnium dégressive
- Pour les voitures de 2 ans ou plus
- Votre prime s’adapte à la valeur de votre voiture et diminue donc chaque année
- Vous déterminez vous-même la valeur de votre voiture sur base du prix catalogue avec cette formule.
- Avec Dégâts matériels couverts
Mini-omnium
- Pour les véhicules jusqu’à 8 ans.
- Vous choisissez aussi la valeur à assurer, sur base de la valeur facture ou catalogue de votre voiture.
- Sans franchise
- Les Dégâts matériels ne sont pas couverts en mini-omnium
Un tour à vélo
seul ou à deux !
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
Het DNA van DAVID
100% david
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
100% david
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Vraag 1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Titre 1
Ceci est un article de test, uniquement pour voir ce que cela donne !
Titre 2
Ceci est un article de test, uniquement pour voir ce que cela donne !
L’assurance familiale est-elle obligatoire ?
Non
L’assurance familiale n’est pas obligatoire, mais elle est vivement recommandée. Sinon, vous paierez vous-même les dommages que vous, un membre de votre famille ou vos animaux domestiques causez à des tiers dans le cadre de votre vie privée.
Quand puis-je faire appel à mon assurance familiale ?
La couverture de l’assurance familiale est très large. Différents exemples pratiques vous démontrent à quel point elle peut être utile.
Go
De enige wettelijk verplichte bescherming
- Burgerlijke aansprakelijkheid
- Bijstand (ongeval, pech, diefstal)
- Liberty Rider-app
- In&motion-airbagvest
- Bestuurdersbescherming
- Juridische bijstand
- Mini-omnium
- Bescherming van uw uitrusting
Go further
Zowel u als uw motor zijn beschermd voor de meest voorkomende schade.
- Burgerlijke aansprakelijkheid
- Bijstand (ongeval, pech, diefstal)
- Bestuurdersbescherming
- (Mini-)omnium
- Liberty Rider-app
- In&motion-airbagvest
- Juridische bijstand
- Bescherming van uw uitrusting
Go all the way
Een complete bescherming voor uw motorfiets, uw uitrusting en uzelf.
- Burgerlijke aansprakelijkheid
- Bijstand (ongeval, pech, diefstal)
- Bestuurdersbescherming
- Volledige omnium
- Juridische bijstand
- Bescherming van uw uitrusting
- Liberty Rider-app
- In&motion-airbagvest
-10% op het basisaanbod P&V Fiets*
Ontvang nu automatisch 10% korting op de waarborgen Diefstal, Materiële schade en Bijstand, voor de volledige duur van uw contract. Sluit uw P&V-fietsverzekering af voor 30/06/2024!
Zie de voorwaarden van het aanbod
__PRESENT
__PRESENT