Verlenging van de salonvoorwaarden op de omnium en mini omnium!

Gepost in: Voertuig

Image of the blog article

Het Autosalon is terug in 2025! P&V maakt van de gelegenheid gebruik om u aantrekkelijke voorwaarden aan te bieden voor de omnium- en mini-omniumverzekeringen. Dit is dus hét moment om uw nieuwe of recente auto te beschermen... en uw gemoedsrust.

Waarvoor dient een omnium of mini-omnium precies?

De full omniumverzekering van P&V dekt de schade aan uw auto. Of het nu gaat om schade als gevolg van een ongeval, brand, diefstal, vandalisme, glasschade, een natuurramp of een aanrijding met een dier, uw auto is beschermd.

Wat zijn de salonvoorwaarden 2025 van P&V?

Als u tussen 1 januari en 30 juni 2025 een P&V Autoverzekering afsluit, krijgt u 10% korting op de omnium of mini-omnium.

Dat is al goed, maar het wordt nog beter!

Bij de meeste van onze concurrenten zijn de promoties die verband houden met het Autosalon slechts één jaar geldig. Het jaar daarop betaalt u de volle prijs om van het betreffende product of de dienst te profiteren.

Maar bij P&V 'houdt u uw 10% zolang u uw auto houdt'! Dit betekent dat zolang u deze auto behoudt en deze verzekerd blijft bij P&V, u van de korting profiteert. En dat ongeacht de levensduur van deze auto.

Onweerstaanbaar, toch!

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (https://www.ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.

Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.

Nieuwe artikels