Op zoek naar Actel Direct? Welkom bij P&V Verzekeringen!

U werd doorverwezen van www.actel.be naar www.pv.be.
Sinds 1 oktober 2015 biedt Actel Direct geen online verzekeringen meer aan voor nieuwe klanten.

Bestaande klanten van Actel Direct kunnen op beide oren slapen. Er verandert niets: uw verzekeringen bij Actel Direct blijven gewoon verder lopen, met dezelfde service.

Wie een nieuwe verzekering wil, en nog geen klant is bij Actel Direct, kan voortaan een beroep doen op de expertise en de service van de P&V adviseurs.

Klant bij Actel Direct Klant bij Actel Affinity

Nieuwe verzekering nodig?

À la recherche d'Actel Direct ? Bienvenue chez P&V Assurances !

Vous avez été redirigé de www.actel.be vers www.pv.be.
Depuis le 1er octobre 2015, Actel Direct n’offre plus d’assurances en ligne aux nouveaux clients.

Les clients existants d’Actel Direct peuvent dormir sur leurs deux oreilles. Rien ne change : vos assurances chez Actel Direct continuent à courir avec le même service.

Si vous voulez une nouvelle assurance, et vous n’êtes pas encore client chez Actel Direct, vous pouvez faire appel à l'expertise et au service des conseillers de P&V.

Client chez Actel Direct ? Client chez Actel Affinity ?

Besoin d'une nouvelle assurance ?

Naar content
Wij gebruiken cookies om uw voorkeurinstellingen te bewaren. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met ons cookiebeleid
Verberg deze melding
  • Adviseur
  • Contact
  • Schade
  • Nl
  • Fr
P&V logo
  • Particulier
  • Professioneel
  • Ontdek P&V
  • Klantendienst
  • P&V
  • Klantendienst
  • Hoe een arbeidsongeval aangeven

Hoe arbeidsongeval aangeven?

1. Schadeformulier invullen

Via deze link kunt u een aangifteformulier invullen en opsturen. Het wettelijk attest van de eerste vaststelling stuurt u best zo snel mogelijk naar onze schadedienst per e-mail: claims-NS@pv.be (of per fax: 02/250.92.25).

Zorg ervoor dat u het schadeaangifteformulier correct invult. Vul alle zones in en geef een correcte beschrijving van de omstandigheden waarin het schadegeval zich heeft voorgedaan. De juiste codes aanduiden in de dropdowns is ook belangrijk. Hiermee versnelt u de afhandeling van uw dossier. 

2. De schaderegeling

Zodra wij uw schadeaangifte ontvangen hebben, sturen wij u een ontvangstbericht met een korte beschrijving van de regeling van het schadegeval. Wij bezorgen u ook de gegevens van de P&V-beheerder die uw bevoorrechte contactpersoon zal zijn voor uw schadedossier.

3. Aangifte van een licht arbeidsongeval

Lichte arbeidsongevallen zijn arbeidsongevallen waarvoor de eerste zorgen ter plaatse in de onderneming volstonden, waarvoor geen tussenkomst van een arts noodzakelijk was, en die voor het slachtoffer noch tot loonverlies of arbeidsongeschiktheid heeft geleid.

Voor deze lichte arbeidsongevallen volstaat het om uw register van eerste hulp zorgvuldig in te vullen. U vult de volgende gegevens in:

  • naam van het slachtoffer;
  • naam van de persoon die de eerste hulp heeft toegediend;
  • plaats, datum, uur en omstandigheid (beschrijving) van het ongeval;
  • datum, uur en aard van de zorgen;
  • de naam van eventuele getuigen.

Als de gezondheidstoestand van het slachtoffer verslechtert, moet het ongeval binnen de 8 dagen nadat de verslechtering is vastgesteld, toch nog aangegeven worden.

Het aantal lichte arbeidsongevallen moet ook worden opgenomen in het jaarverslag van uw interne dienst voor preventie en bescherming op het werk.

  • Particulier
    • Uw mobiliteit
    • Uw woning en gezin
    • Uw sparen en beleggen
    • FAQ
  • Professioneel
    • Uw bedrijf
    • U als ondernemer
    • Uw personeel
    • KMO Verzekeringspacks
  • Info
    • Blog
    • Informatiefiches
    • Algemene voorwaarden
    • Klachtenmanagement
  • P&V
    • Contacteer ons
    • Over ons
    • Institutionele sector
    • Partnership
    • Persberichten & publicaties
    • Jobs
  • Volg ons op
P&V is een merk van P&V Verzekeringen CV www.pvgroep.coop
  • Privacy
  • Wettelijke vermeldingen
  • Cookiebeleid
  • P&V Groep 2025 ©