Op zoek naar Actel Direct? Welkom bij P&V Verzekeringen!

U werd doorverwezen van www.actel.be naar www.pv.be.
Sinds 1 oktober 2015 biedt Actel Direct geen online verzekeringen meer aan voor nieuwe klanten.

Bestaande klanten van Actel Direct kunnen op beide oren slapen. Er verandert niets: uw verzekeringen bij Actel Direct blijven gewoon verder lopen, met dezelfde service.

Wie een nieuwe verzekering wil, en nog geen klant is bij Actel Direct, kan voortaan een beroep doen op de expertise en de service van de P&V adviseurs.

Klant bij Actel Direct Klant bij Actel Affinity

Nieuwe verzekering nodig?

À la recherche d'Actel Direct ? Bienvenue chez P&V Assurances !

Vous avez été redirigé de www.actel.be vers www.pv.be.
Depuis le 1er octobre 2015, Actel Direct n’offre plus d’assurances en ligne aux nouveaux clients.

Les clients existants d’Actel Direct peuvent dormir sur leurs deux oreilles. Rien ne change : vos assurances chez Actel Direct continuent à courir avec le même service.

Si vous voulez une nouvelle assurance, et vous n’êtes pas encore client chez Actel Direct, vous pouvez faire appel à l'expertise et au service des conseillers de P&V.

Client chez Actel Direct ? Client chez Actel Affinity ?

Besoin d'une nouvelle assurance ?

Naar content
Wij gebruiken cookies om uw voorkeurinstellingen te bewaren. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met ons cookiebeleid
Verberg deze melding
  • Adviseur
  • Contact
  • Schade
  • Nl
  • Fr
P&V logo
  • Particulier
  • Professioneel
  • Ontdek P&V
  • Klantendienst
  • P&V
  • Klantendienst

Klantenservice

P&V tot uw dienst

Online of telefonisch, wij helpen u graag verder. U kunt hier bijvoorbeeld een verhuis doorgeven aan uw P&V-adviseur, lezen hoe u best een schadegeval aangeeft of een erkende garage vinden in uw buurt.

  • Schade geleden
  • Vraag over verzekeringen
  • Ik ben een werkgever
  • Klant Actel Direct?
  • Andere vragen?

Ik heb schade geleden

U kunt de dienst Bijstand van P&V 24/7 bereiken op 02/229.00.11 of een online bijstandsaanvraag invullen (voor uw auto). 

Na een ongeval met uw auto hebt u steeds recht op bijstand. Houd alvast het nummer van uw verzekeringscontract bij de hand als u de P&V Bijstand belt. U vindt dat nummer op de groene kaart van uw autoverzekering. Ook bij plotse en dringende schadegevallen aan uw woning hebt u recht op de bijstand van uw brandverzekering.

Als u ook bijstand wil na pech met uw auto, of op reis, hebt u een extra verzekering nodig: de pechbijstand of de reisbijstand.

 Ik wil een nieuw schadegeval aangeven

Voor een vlotte schaderegeling bezorgt u P&V zo snel mogelijk alle informatie over de omstandigheden van het schadegeval, de betrokken partijen, de eventuele slachtoffers en de beschadigde voorwerpen.

Het gemakkelijkste is dat via een schadeaangifteformulier te doen. Deze formulieren vragen alle informatie die we nodig hebben. U kunt een papieren, Europees aanrijdingsformulier aanvragen bij uw P&V-adviseur.

  • Europees aanrijdingsformulier
  • auto - omnium
  • woning
  • gezin

Vul het schadeaangifteformulier volledig in en onderteken het. Uw P&V-adviseur helpt u hier graag mee. U kunt ook terecht bij onze Klantendienst op het telefoonnummer 02 250 91 82 van maandag tot vrijdag, van 8.30 tot 16 uur.

Vervolgens bezorgt u het ingevulde en ondertekende formulier aan uw P&V-adviseur, of u verstuurt het meteen naar onze schadedienst per e-mail: Claims-NS@pv.be. Een beheerder opent een dossier en zal u zo snel mogelijk contacteren.

 Ik heb een vraag over mijn schadedossier

  • Als u een vraag hebt over uw schadedossier, kan uw P&V-adviseur u het beste verder helpen. Hij kent uw persoonlijke situatie.
  • U kunt ook de beheerder van uw schadedossier contacteren. Zijn telefoonnummer en e-mailadres vindt u op de brief of de e-mail die u kreeg van P&V, toen uw dossier werd geopend. 
  • Als derde optie kunt u het algemeen nummer van de dienst Schade bellen: 02 250 91 82.

 

 Interactieve gids 'Vergoeding lichamelijke schade na een ongeval'

Vind het antwoord op uw vragen in de online-module van Assuralia. Deze oriënterende en vrijblijvende gids biedt een leidraad voor iedereen die wil weten hoe lichamelijke letsels na een ongeval opgevangen worden.

 

 Ik zoek een garage

P&V werkt samen met een netwerk van geconventioneerde of erkende garages. Met deze module vindt u een erkende garage in uw buurt. Geconventioneerde garages hebben een aantal voordelen:

  • Een uitstekende en kwalitatieve herstelling
  • Een snellere expertise
  • Een gratis vervangwagen gedurende de volledige duur van de herstelling
  • Minder of zelfs geen vrijstelling te betalen
  • Rechtstreekse betaling aan de hersteller

 Garage zoeken

Raadpleeg uw verzekeringen eenvoudig met MyP&V!

In uw beveiligde digitale klantenzone heeft u altijd toegang tot een overzicht van uw contracten en dekkingen. U kunt er op ieder moment moeiteloos uw documenten raadplegen en beheren.

Alles over MyP&V

Ik heb een vraag over verzekeringen

U hebt net een nieuwe auto gekocht. Of u vraagt zich af wat er allemaal gedekt is door uw brandverzekering. Uw P&V-adviseur kent uw persoonlijke situatie het best en geeft u graag advies op maat.

Contacteer mijn P&V-adviseur

Nog geen klant? Vind een P&V-adviseur in uw buurt

Blijf op de hoogte 

Bent u klant bij P&V? Als eerste op de hoogte zijn van onze nieuwe producten? En van onze commerciële acties? Of wilt u documenten van P&V graag per e-mail ontvangen? Laat dan uw contactgegevens achter.

E-mails van P&V ontvangen

Nog geen klant? Vind een adviseur in uw buurt

U bent een werkgever?

Groepsverzekering

Met deze vier formulieren kunt u:

  • Een nieuwe medewerker aansluiten aan uw groepsverzekering.
  • Een begunstigde aanduiden in geval van overlijden van uw medewerker.
  • De groepsverzekering voor een medewerker tijdelijk of definitief stopzetten.
  • Een tussenkomst aanvragen van de groepsverzekering.

Arbeidsongevallenverzekering

Ontdek hier uw persoonlijke tool voor de aangifte en opvolging  van uw schadegevallen

Nog geen WASP-gebruiker? Dan kunt u hier een schadegeval aangeven. 


Op specifieke vragen over de wetgeving en de reglementering rond arbeidsongevallen, vindt u in de twee brochures hieronder een antwoord:

  • Vademecum Arbeidsongevallen: handleiding voor de werkgever
  • Brochure voor het slachtoffer: ‘Een arbeidsongeval. Waar hebt u recht op?’
     

Daarnaast heeft u ook de mogelijkheid om bijkomende documenten op te laden, zoals:

  •  Medisch attest - eerste vaststelling door arts
  •  Medisch attest van genezing werkhervatting

U bent een Actel Direct Klant ?

Sinds 1 oktober 2015 biedt Actel Direct geen online verzekeringen meer aan voor nieuwe klanten. Bestaande klanten van Actel Direct kunnen op beide oren slapen. Er verandert niets: uw verzekeringen bij Actel Direct blijven gewoon verder lopen, met dezelfde service.

Meer weten

  • Klant bij Actel Direct
  • Klant bij Actel Affinity
  • Verzekeringsvoorstel Actel Direct

Dossiers

Wat bij een auto-ongeval?

Wat doe ik bij een auto-ongeval?  
Hoe vul ik een aanrijdingsfomulier in?  
Hoe gebeurt de herstelling?  
Wat bij een totaal verlies?  
Krijg ik een vervangwagen?  
De stappen tot mijn vergoeding  

Hebt u nog vragen?

  Klantendienst

Onze medewerkers staan steeds voor u klaar op het nummer 02 210 95 81.

Voor al uw vragen, specifieke inlichtingen, aangiften van schadegevallen, aanpassingen van verzekeringscontracten, de gegevens van uw P&V-adviseur of de naam van de dichtstbijzijnde P&V-adviseur, kunt u van maandag tot vrijdag naar dit nummer bellen.

We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 16 uur. Onze medewerkers Niet-Leven (auto, brand, familiale verzekering, … ) zijn tijdens deze periode niet beschikbaar tussen 12 en 14 uur.

Een automatisch keuzemenu is niet altijd aangenaam. Om de ervaring makkelijker te maken, vindt u hier het overzicht van het menu.

  DRUK 1: PARTICULIER

Druk 1:
Auto

Druk 2:
Brand - Familiale - Arbeidsongevallen

Druk 3:
Leven - Overlijden - Sparen

Druk 4:
Hospitalisatie - Gezondheidszorgen

Druk 5:
Groepsverzekering

Druk 6:
Andere

 
  DRUK 2: ZELFSTANDIGE / ONDERNEMING

Druk 1:
Auto

Druk 2:
Brand - BA - Arbeidsongevallen

Druk 3:
Leven - Overlijden - Sparen

Druk 4:
Hospitalisatie - Gezondheidszorgen

Druk 5:
Employee Benefits

Druk 6:
Andere

 
  DRUK 3: P&V-ADVISEUR CONTACTEREN
  DRUK 4: ANDERE VRAGEN
 
  • Particulier
    • Uw mobiliteit
    • Uw woning en gezin
    • Uw sparen en beleggen
    • FAQ
  • Professioneel
    • Uw bedrijf
    • U als ondernemer
    • Uw personeel
    • KMO Verzekeringspacks
  • Info
    • Blog
    • Informatiefiches
    • Algemene voorwaarden
    • Klachtenmanagement
  • P&V
    • Contacteer ons
    • Over ons
    • Institutionele sector
    • Partnership
    • Persberichten & publicaties
    • Jobs
  • Volg ons op
P&V is een merk van P&V Verzekeringen CV www.pvgroep.coop
  • Privacy
  • Wettelijke vermeldingen
  • Cookiebeleid
  • P&V Groep 2025 ©