
Stel: U hebt een auto-ongeval en raakt gewond. U kunt wekenlang niet werken en de medische kosten lopen op terwijl uw inkomen achteruitgaat. Met de verzekering Bescherming van de bestuurder kunt u deze onvoorziene omstandigheden het hoofd bieden.
De voordelen van de bestuurdersverzekering
De verzekering Bescherming van de bestuurder is de perfecte aanvulling op uw BA-verzekering P&V Auto:
- Medische kosten
Uw medische kosten worden terugbetaald.
- Uitgebreide dekking
U bent niet alleen beschermd achter het stuur, maar ook bij het in- en uitstappen, laden en lossen en zelfs wanneer u bijstand verleent aan een andere weggebruiker.
- BOB-waarborg
Als u als BOB voor uw vrienden rijdt, bent u gedekt. Zowel met uw eigen voertuig als met dat van hen.
- Gemoedsrust voor uw nabestaanden
Bij overlijden krijgt uw gezin een vergoeding. U kunt kiezen uit drie formules, met een maximale vergoeding tot 1.250.000 euro.
- Een optimale bescherming
U ontvangt zowel een vergoeding bij tijdelijke arbeidsongeschiktheid als bij blijvende invaliditeit.
Kortom, met de Bescherming van de bestuurder rijdt u met een gerust hart, wetende dat u en uw naasten goed zijn beschermd.
Meer weten?
Hebt u interesse in een verzekering Bescherming van de bestuurder. Contacteer dan een P&V-adviseur. Hij bekijkt samen met u welke formule het beste bij u past en beantwoordt met plezier al uw vragen.
Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.
Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (https://www.ombudsman-insurance.be).
Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.
Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.