Onweerstaanbare salonvoorwaarden voor omnium- en mini-omniumverzekeringen
Het Autosalon is terug in 2025! P&V grijpt deze kans om u aantrekkelijke voorwaarden aan te bieden voor uw omnium- of mini-omniumverzekering. Hét moment dus om uw nieuwe of recente auto te beschermen en uw gemoedsrust te waarborgen.
Waarvoor dient een (mini-)omniumverzekering?
De omniumverzekering dekt de schade aan uw auto. Of het nu gaat om schade na een ongeval, brand, diefstal, vandalisme, een natuurramp, een aanrijding met een dier of glasschade, uw auto is beschermd.
Wat zijn de salonvoorwaarden van P&V in 2025?
Sluit tussen 1 januari en 30 april 2025 een autoverzekering af en ontvang 10% korting op onze omniumformules.
En het wordt nog beter
Waar de meeste Autosalon-promoties slechts één jaar geldig zijn, behoudt u bij P&V uw 10% korting zolang u uw auto behoudt en deze verzekerd blijft bij P&V. Ongeacht de levensduur van uw wagen.
Onweerstaanbaar, zoals we al zeiden!
Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID-fiche aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één maand met stilzwijgende verlenging.
Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (www.ombudsman-insurance.be).
Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.
Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.