P&V Groep valt 2 keer in de prijzen

Gepost in: Voertuig Over P&V Motorfiets

Image of the blog article

P&V en Arces winnen 2 Decavi-verzekeringstrofeeën

Op 24 april werden in Brussel voor de 20ste keer de Decavi-trofeeën voor de beste en innovatiefste niet-levensverzekeringen uitgereikt. P&V sleepte daarbij twee priizen in de wacht:

Wat maakt onze motorverzekering bijzonder?

De Decavi-vakjury waardeert het dat klanten, met ondersteuning van hun P&V-adviseur, de verzekering à la carte kunnen samenstellen op basis van hun behoeften. Daarnaast springen ook de vele voordelen en opties in het oog, zoals de bescherming van de motoruitrusting en de toegang tot de premiumversie van de Liberty Rider-app gedurende de hele looptijd van het contract.

We vatten de belangrijkste kenmerken van onze motorverzekering nog even samen:

De P&V motorverzekering past zich aan uw noden aan

Kies enkel de wettelijk verplichte verzekering, of voeg opties toe zoals de bestuurdersbescherming, een (mini)-omnium, de rechtsbijstand en bescherming van uw uitrusting. Aan u de keus.

Tot 70% korting als u verzekeringen combineert

Combineert u een P&V-motorverzekering met een P&V-autoverzekering of met een tweede motorverzekering? Dan krijgt u korting: 70% korting op uw BA-premie, 25% korting op uw premie Rechtsbijstand en 10% korting op de premie Materiële schade.

Bijstand 24/7

Werd uw motor gestolen of hebt u panne onderweg? Contacteer dan ons bijstandsnummer 02/229.00.11 of geef uw probleem meteen door via de Liberty Rider-app. Onze medewerkers zijn 24 uur op 24, 7 dagen op 7 bereikbaar.

Gratis Liberty Rider-app + gps

Deze app detecteert ongevallen en waarschuwt onmiddellijk de hulpdiensten bij een val. Dankzij de speciaal voor motorrijders ontworpen gps kiest u uit een groot aantal routes en wordt u gewaarschuwd bij gevaarlijke bochten. En er zijn nog extra's, zoals de optie om uw positie in real time te delen met anderen.

Enkele beperkingen

  • Voor de bijstandsformule Ongeval, pech en diefstal, is de tussenkomst beperkt tot België en de landen vermeld op het verzekeringsbewijs.
  • Onze Bestuurdersverzekering dekt medische kosten tot 2.500 euro en biedt een schadevergoeding van 5.000 euro bij overlijden.
  • Binnen de waarborgen Materiële schade en Diefstal geldt altijd een vrijstelling. Het bedrag hangt af van de verzekerde waarde van de wagen, maar u kunt kiezen uit twee niveaus: 5% of 10%.

Wist u dat?

De P&V Groep wil een voortrekker zijn in preventie. Daarom krijgen alle verzekerde motorklanten toegang tot de premiumversie van de Liberty Rider-app en dat gedurende de hele contractperiode.

De Liberty Rider-app bevat een e-call-functionaliteit, inclusief val- en ongevaldetectie, automatische verzending van noodhulp en gps met waarschuwingen voor potentieel gevaarlijke locaties.

Het resultaat? Al 5,8 miljoen kilometer aan ritten werd beveiligd, 196 ongevallen gedetecteerd en hulp verstuurd naar 30 motorrijders.

Bekijk onze motorverzekering

Waarom springt de rechtsbijstand auto van Arces eruit?

De rechtsbijstand van Arces beantwoordt perfect aan de behoeften van klanten, zowel in hun privéleven als professioneel, en dat voor een heel concurrentiële prijs. Een belangrijk argument voor de jury blijft het zogenaamde Artikel 1.

De drie belangrijkste redenen voor het succes van deze rechtsbijstand auto:

  1. De slagkracht van het label Artikel 1
    Artikel 1 is een hele sterke formule op de Belgische verzekeringsmarkt. Krijgt u bij een andere verzekeraar betere bijstandsvoorwaarden voor de regeling van uw schadegeval, dan past Arces zich aan die betere voorwaarden aan. Een ijzersterk aanbod dat al 370.000 klanten overtuigde.
     
  2. Een flexibel en scherp geprijsd aanbod
    De rechtsbijstandverzekering onderscheidt zich ook door haar flexibiliteit en scherpe prijs. De opsplitsing in drie formules, klassiek, gezin en vloot, speelt perfect in op de behoeften en het budget van zowel particuliere als professionele klanten. Een voorbeeld: met de formule Gezin verzekert u aan een voordelig tarief al uw voertuigen en die van uw andere gezinsleden.
     
  3. Een snelle en pragmatische oplossing voor u en uw adviseur
    Daarnaast is Arces bijzonder klantgericht. Elk bericht over een schadedossier wordt snel beantwoord en via een app heeft uw P&V-adviseur 24 uur op 24, 7 dagen op 7 toegang tot uw schadedossier. Zo kan hij u optimaal bijstaan.

Er bestaan beperkingen

  • Het maximaal verzekerd bedrag per schadegeval bedraagt 125.000 euro. De verzekerde bedragen worden teruggebracht tot een maximum van 25.000 euro voor de waarborgen insolventie van derden, voorschot, strafrechtelijke borg en repatriëring van het voertuig.
  • In het kader van de waarborg insolventie van derden, wordt onze schadevergoeding toegekend voor zover geen enkele overheids- of privé-instelling kan worden uitgeroepen tot debiteur van deze vergoeding. Onze waarborg is niet van kracht bij diefstal, poging tot diefstal, afpersing of fraude, inbraak, agressie, gewelddaden, vandalisme en misbruik van vertrouwen.

Bekijk onze rechtsbijstand auto

Meer weten?

Uw P&V-adviseur vertelt u er graag meer over.

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering moto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, waarop het Belgisch recht van toepassing is. Dit document bevat ook algemene informatie over het label Arces, een onafhankelijke dienst van de P&V-groep, die gespecialiseerd is in rechtsbijstand en onderworpen is aan de Belgische wetgeving Op deze verzekeringen zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden moto en Arces en de IPID–fiches moto en Arces of algemene van deze producten aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging. 

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e-mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich per post wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35, 1000 Brussel), telefonisch (02/547.58.71) of via e-mail (info@ombudsman-insurance.be). 

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen. Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.

Nieuwe artikels