Keer terug
Donderdag 3 oktober lanceren we de nieuwe klantenzone MyP&V!

We lanceren de nieuwe klantenzone MyP&V!

Met trots stellen we u vanaf donderdag 3oktober de nieuwe klantenzone MyP&V voor. Een platform dat zorgvuldig is ontworpen met het oog op de behoeften van uw klanten en met als doel uw rol als adviseur te versterken. MyP&V biedt een veilige en digitale omgeving waar uw klanten een duidelijk overzicht kunnen krijgen van hun producten. Het werd ontwikkeld om uw interacties met uw klanten te verbeteren en te ondersteunen.

Wat mag u als adviseur verwachten van MyP&V?

Met onze nieuwe digitale klantenzone MyP&V kunnen uw klanten zowel hun Life- als Non-Life-verzekeringen bekijken. Dat geeft ze een completer inzicht in hun dekkingen en bescherming. Het design is intuïtief en gebruiksvriendelijk, zodat gebruikers er snel en eenvoudig hun weg in vinden.

De nieuwe klantenzone MyP&V werd ontworpen om de klantervaring te verbeteren en biedt uw klanten een gedetailleerd overzicht van hun producten.

Enkele van de belangrijkste voordelen:

  • Overzicht van verzekeringen: Klanten kunnen hun verzekeringen raadplegen voor hun pensioen, sparen en beleggen, mobiliteit, woning en gezin.
  • Beheer van persoonlijke gegevens: Klanten kunnen makkelijk zelf hun persoonlijke gegevens updaten, wat de dienstverlening verbetert
  • Direct contact met u als adviseur: Klanten kunnen u snel en efficiënt contacteren, zonder eerst uw contactgegevens te moeten opzoeken.

My P&V (beschikbaar vanaf 3/10)

Hoe kan MyP&V uw werk ondersteunen?

Als adviseur bent u de sleutelfiguur in de relatie met uw klanten. Uw deskundigheid en advies zijn van onschatbare waarde. MyP&V is met zorg ontworpen om deze essentiële relatie te ondersteunen en te versterken. Het platform dient als een informatieve basis die uw klanten een duidelijk en actueel inzicht biedt in hun producten, dekkingen en bescherming.

Die verhoogde self service, bespaart u administratie. Zo kunt u efficiënter werken en meer tijd besteden aan het adviseren van uw klanten, in plaats van het beantwoorden van informatieverzoeken. U kunt zich nu concentreren op wat echt telt: het opbouwen van een sterke relatie met uw klanten en het leveren van advies op maat van de unieke behoeften en wensen van uw klanten. Met MyP&V positioneert u zich als een deskundig adviseur die gebruikmaakt van moderne hulpmiddelen om de best mogelijke service te bieden.

Hoe brengen we uw klanten op de hoogte?

Uw klanten worden vanaf begin oktober via e-mail en brief op de hoogte gebracht van de nieuwe klantenzone. De communicatie wordt eerst uitgerold naar klanten met een Life-contract, daarna communiceren we naar klanten Non-Life-contracten.

Onze MyP&V-klantendienst beantwoordt graag de technische vragen van klanten over de klantenzone via e-mail (mypv@pv.be) en telefoon (02/250.87.09).

Word ambassadeur van MyP&V

Als adviseur bent u het eerste en belangrijkste aanspreekpunt voor onze klanten. We nodigen u dan ook graag uit om ambassadeur van MyP&V te worden, het platform te verkennen en uw klanten te informeren over de voordelen. Uw inzet om MyP&V bekend te maken en uw klanten aan te moedigen deze nieuwe klantenzone te gebruiken, is essentieel. We danken u alvast voor uw steun!

Om u hierbij te ondersteunen, ontwikkelden we voor u heel wat materiaal:

U vindt dit ook terug op Tango > Bibliotheek > Support > MyP&V.

Marketingmateriaal

Vanaf donderdag 3 oktober plaatsen we een banner op uw website en u zult u in Connect 360 kunnen terugvinden of uw klant zich al heeft geregistreerd bij MyP&V of niet. Daarnaast voorzien we in Connect 360 een QR-code, die uw klanten kunnen scannen voor meer info.

Er is een speciale Teams-achtergrond om te gebruiken in uw gesprekken op afstand en een e-signature voor uw mails. U vindt ze terug in de Comshop.

Deze materialen werden ontwikkeld om een gesprek over MyP&V te starten en uw klanten te inspireren om het platform te ontdekken. Deel ook gerust onze posts op sociale media of via Ambassify.

Heeft u nog vragen of suggesties?

Bespreek ze gerust met uw district manager.

MyP&V blijft evolueren

Ook in de toekomst blijft MyP&V evolueren. We houden u op de hoogte van de nieuwigheden!

MyP&V (beschibaar vanaf 3/10)