19 March 2025
Verplichte e-learning klantenbenadering na schade
Waarmee dien je rekening te houden als een klant een schadegeval? Verneem er alles over in slechts 30 minuten dankzij onze nieuwste e-learning.
Onze e-learning ‘klantenbenadering na schade’ is te volgen op uw eigen tempo, waar en wanneer dat voor u past.
Deze opleiding heeft als doelstelling om u te voorzien van de nodige kennis en vaardigheden om klanten op de juiste manier te adviseren bij schadegevallen, zoals auto- of brandschade, of naar aanleiding van een aansprakelijkheidsclaim.
Het is van belang dat u deze e-learning volledig doorneemt, zodat u in staat bent om onze klanten professioneel en effectief te ondersteunen in hun tijd van nood. Uw rol is cruciaal in het bieden van de juiste begeleiding en het verzekeren van een vlotte afhandeling van hun schadeclaims.
Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze klanten de best mogelijke service ontvangen.
De e-learning geeft recht op 0,5 bijscholingsuur sectorspecifiek verzekeringen.
Opgelet: ons departement Compliance vereist, in samenspraak met de directie Sales, dat elke tussenpersoon deze opleiding volgt vóór 31 december 2025!
Hoe inschrijven?
- Schrijf u via deze link in om de e-learning te volgen
- Klik vervolgens op 'Login' en voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in
- Klik op de inschrijfknop
- De knop om de online e-learning te starten verschijnt in hetzelfde tabblad.
Bijscholingsuren!
Op het einde van de e-learning volgt een test. Om het bijscholingsuur te behalen, is het belangrijk dat u deze test succesvol aflegt.
Meer info
Hebt u nog vragen? Neem contact met ons op via business.school@pvgroup.be.
Ontdek ons volledige aanbod e-learnings.