Keer terug
Verbeteringen in GPA en ClaimCenter

Verbeteringen in GPA en ClaimCenter

We hebben GPA en ClaimCenter gebruiksvriendelijker gemaakt. Dit zijn de verbeteringen die we hebben doorgevoerd: 

  1. In december en januari fuseerden verschillende gemeentes in Vlaanderen en Walloniƫ. De nieuwe straatnamen en gemeentes werden toegevoegd aan onze database. U kunt de nieuwe adressen nu perfect zelf bijwerken. De nieuwe adressen worden nu correct geselecteerd en op documenten voor klanten vermeld. Zo blijft de levering door bpost verder verlopen naar nieuwe adressen.
  2. Eens per maand wijzigen we automatisch nummerplaten op basis van de gegevens die we ontvangen van DIV. Er zal dan automatisch een nieuw verzekeringsattest naar uw klant verstuurd worden.
     
  3. Uw overzicht op de lopende claims is uitgebreid: vroeger stonden alle activiteiten chronologisch opgelijst. Vanaf nu zal u daarbij in een oogopslag zien wat de status van de activiteit is. Zo weet u precies wat de status van het dossier is.
     
  4. Vanaf nu ziet u in ClaimCenter bovenaan in het scherm niet alleen de naam van uw dossierbeheerder, maar ook het telefoonnummer waarop u hem of haar kunt bereiken. Let op: dit is enkel zichtbaar in ClaimCenter, niet in Connect360.

We blijven ons ook in de komende maanden volop inzetten om de gebruiksvriendelijkheid onze platformen te verbeteren.

Heeft u vragen of wenst u meer informatie over de verbeteringen? 

Voor al uw technische vragen kan u terecht bij L2 GPA via L2Support.GPA@pvgroup.be.

Goed om weten: u kunt de L2 GPA-ondersteuning enkel contacteren voor vragen rond Guidewire-polissen. Voor al uw andere technische vragen kunt u terecht bij de helpdesk: 0800 35 219.