24 January 2025
Verbeter de ervaring van uw klanten met nieuwe functies in de Analyse 360
Gefeliciteerd! In 2024 voerde u samen meer dan 20.000 Analyse 360s uit, wat leidde tot ongeveer 8.000 nieuwe contracten. Een mooie prestatie!
De verwachtingen van onze klanten veranderen snel. Om aan die verwachtingen tegemoet te komen moeten we zorgen voor regelmatig klantencontact, op een gepersonaliseerde manier. Om u te ondersteunen, hebben we nieuwe functies en geautomatiseerde klantcommunicatie toegevoegd aan de Analyse 360.
Een duidelijk en gepersonaliseerd klantenrapport
Vanaf 30 januari krijgen uw klanten automatisch een e-mail van zodra hun Analyse 360 is voltooid. In die email vindt uw klant:
- Een samenvatting van de 5 ecosystemen, met een oproep om een afspraak te maken en de mogelijkheden te bespreken die aansluiten bij de verwachtingen van uw klanten.
- Uw persoonlijk commentaar, direct geïntegreerd in het rapport om de klantrelatie te versterken.
- Een transparante opvolging in Connect 360, met een spoor van de e-mail zichtbaar in de klanthistoriek.
Goed nieuws: De verzending gebeurt maar één keer per jaar, tenzij u de analyse opnieuw instelt. U behoudt dus de controle terwijl u de klant een fijne ervaring biedt.
Nieuwe functies in de Analyse 360
We hielden rekening met uw feedback om de Analyse 360 nog praktischer en intuïtiever te maken. Hier zijn de verbeteringen die vanaf 30 januari beschikbaar zijn:
- Nieuwe antwoordoptie: U kunt nu ook ‘Niet van toepassing’ aanvinken voor irrelevante vragen (bijvoorbeeld een tuinpakket voor een klant in een appartement).
- Kansen op uw initiatief: Als het resultaat ‘Risico’ (rood) is, wordt er niet automatisch kans gecreëerd. U kiest of u er wil een wil creëren.
- Geheugen van eerdere antwoorden: Als u een blok opnieuw opent, vindt u de eerdere antwoorden en opmerkingen terug.
- Gepersonaliseerde opmerkingen: Uw eindopmerking verschijnt in de e-mail die naar de klant wordt gestuurd. Een detail dat de relatie met uw klant kan verbeteren!
- Vereenvoudigd woningblok: De vraag ‘Als u een lening hebt, wanneer eindigt deze?’ is niet langer verplicht. Dit vermindert verwarring als er geen lening is.
De Analyse 360 staat centraal in onze strategie en is een essentiële hefboom om ons te onderscheiden op de markt. Maak vanaf vandaag gebruik van deze nieuwe functies en maak een commerciële kans van elke Analyse 360!