Keer terug
Update GPA: alle kwitanties en teruggaven worden voortaan gearchiveerd

Update GPA: alle kwitanties en teruggaven worden voortaan gearchiveerd

Op 25 april 2024 is er een update van GPA geweest met enkele belangrijke verbeteringen. Ontdek hier wat het allemaal om gaat.

Welke verbeteringen?

In deze update van het platform hebben we de veelvoorkomende problemen rond het inloggen vanuit Tango naar GPA kunnen oplossen. Dit issue zou zich nu niet meer moeten voordoen en u zou dus zonder problemen van Tango naar GPA moeten kunnen doorklikken.

Maar daarnaast zijn we ook verheugd u te kunnen melden dat vanaf nu alle kwitanties en teruggaven in GPA worden gearchiveerd zodat u deze altijd kan raadplegen en geen duplicaat meer bij interne diensten hoeft op te vragen. Dit geldt ook voor alle documenten die in het verleden werden gecreƫerd in GPA.

Voor de volgende releases blijven we ons volop inzetten om de gebruiksvriendelijkheid van het platform te verbeteren.

Heeft u vragen of wenst u meer informatie over de verbeteringen?

Aarzel dan zeker niet om L2 GPA te contacteren via L2Support.GPA@pvgroup.be.

Merk wel op dat de L2 GPA-ondersteuning enkel gecontacteerd kan worden in verband met GPA-polissen. Voor al uw andere technische vragen kan u terecht bij de helpdesk.

Indien u nog geconfronteerd zou worden met nieuwe incidenten in GPA, contacteer dan zeker ook de L2 GPA-lijn. Op die manier kunnen wij alle incidenten blijven opvolgen om uw werk binnen GPA zo aangenaam mogelijk te maken.