Keer terug
U hebt ons niet meer nodig om documenten op te maken in GPA!

U hebt ons niet meer nodig om documenten op te maken in GPA!

We hebben GPA weer een beetje gebruiksvriendelijker gemaakt. Vanaf nu kunt u altijd zelf een attest schadeverleden of een actueel polisdocument voor uw klanten genereren in GPA. U hoeft hiervoor dus niet meer via onze binnendiensten te passeren. Het actuele polisdocument aanmaken was al mogelijk bij een hernieuwing, maar nu kan het dus op elk moment. 

U doet dit in het tabblad ‘Documenten’ met de knop ‘Documenten aanmaken’. Kies dan het benodigde document en even later verschijnt deze tussen uw documenten. U kunt het bestand nu openen en indien gewenst opslaan. 

P&V blijft zich ook in de komende maanden volop inzetten om de gebruiksvriendelijkheid van het platform te verbeteren.

Hebt u vragen?​

We hopen dat we u op deze manier voldoende en duidelijk hebben geïnformeerd. Hebt u echter nog vragen, aarzel dan niet om L2 GPA te contacteren via L2Support.GPA@pvgroup.be. Goed om weten: u kunt de L2 GPA-ondersteuning enkel contacteren voor vragen rond Guidewire-polissen. Voor al uw andere technische vragen kunt u terecht bij de helpdesk: 0800 35 219.​

Ontdekt u nieuwe incidenten ontdekt in GPA, contacteer dan zeker de L2 GPA-lijn. Op die manier kunnen wij alle incidenten blijven opvolgen om uw werk binnen GPA zo aangenaam mogelijk te maken.  ​

Alvast bedankt voor uw medewerking.