Keer terug
Stopzetten van de weCover-app: wat verandert er voor uw klanten op 1 januari 2025?

Stopzetten van de weCover-app: wat verandert er voor uw klanten op 1 januari 2025?

We stellen vast dat er nog enkele gebruikers zijn van de weCover-app, de app die we vroeger aanboden samen met een gratis geconnecteerde box. Hiermee kon de klant zijn autoritten herbekijken en kreeg hij persoonlijk advies om zijn rijgedrag en de veiligheid op de weg te verbeteren. Het laag aantal gebruikers noodzaakt ons om met de weCover-app te stoppen. Vanaf 1 januari 2025 zal de app dan ook niet meer toegankelijk zijn. Hij zal ook niet meer gedownload kunnen worden in de App Store of Google Play.

Wat houdt dit concreet in voor uw klanten?

  • Uw klant behoudt zijn huidige kortingen op de dekkingen BA en Omnium (indien afgesloten). Aan deze kortingen verandert niets.
  • Het kastje dat in de auto werd geplaatst, zal het rijgedrag niet langer registreren. Wij raden uw klanten aan om de box vanaf 01/01/2025 naar het dichtstbijzijnde recyclagepark te brengen. 
  • De app en de bijbehorende diensten (advies over het verbeteren van rijgewoonten en rijstijl, geschenken via de app en de e-call) zullen niet langer beschikbaar zijn. 

Hoe gaan we dit communiceren?

  • U ontvangt via uw district manager een lijst van de betrokken klanten en polissen. Zo kunt u, als u dat wenst, al bepaalde klanten informeren.
  • Op 30/11/2024 ontvangen de betrokken verzekeringsnemers een mail.
  • In de app voorzien we vanaf 01/12/2024 twee soorten communicaties: een pushbericht en een melding bij het inloggen op de app.

Meer info?

Aarzel bij vragen niet om uw district manager te contacteren.