Keer terug
Skedify: hoe een afspraak plannen via uw smartphone?

Skedify: hoe een afspraak plannen via uw smartphone?

U bent onderweg en een klant of prospect belt u om een afspraak te maken. U hebt echter alleen uw smartphone bij de hand. Hoe gaat u te werk om de afspraak via Skedify in te plannen?

Twee mogelijkheden

U hebt eerst en vooral de link naar uw online afspraakmodule nodig. U vindt deze link op uw minisite of rechtstreeks via Skedify. Bekijk hier de procedure. Als u de link naar uw afspraakmodule hebt, slaat u hem op in uw favorieten die toegankelijk zijn vanaf uw smartphone.

Op uw iPhone of uw Android-smartphone kunt u de link ook toevoegen aan uw startscherm (zoals een app), zodat u hem heel eenvoudig en snel kunt openen.

Vervolgens hebt u twee mogelijkheden:

  1. Plan de afspraak in via de onlinemodule alsof u de klant bent
  • Open uw afspraakmodule op uw smartphone (via de link).
  • Zoek een beschikbare datum die ook past voor uw klant en zet zelf de afspraak in Skedify.
     

 

  1. Stuur de klant een bericht met de link naar uw afspraakmodule
  • Stuur de link van uw afspraakmodule via sms of WhatsApp naar uw klant
  • Stel uw klant voor om zelf de afspraak te plannen op het moment dat hem het beste uitkomt, want hij kan gemakkelijk zien wat uw beschikbaarheden zijn

 

Eenvoudig, niet?

Meer weten?

Hebt u een vraag over Skedify? Raadpleeg dan de Skedify-informatiebundel op Sherpa: Informatiebundel Skedify (sharepoint.com).

Vindt u het antwoord op uw vraag niet terug, stuur dan een e-mail naar salesforcecc@pvgroup.be