Keer terug
Salonvoorwaarden 2025: resultaten en belangrijke herinneringen

Salonvoorwaarden 2025: resultaten en belangrijke herinneringen 

Onze Autosaloncampagne is momenteel in volle gang. Het ideale moment om uw klanten eraan te herinneren dat de salonvoorwaarden geldig blijven tot 30 april. 

De belangrijkste voorwaarden op een rij

  • 10% korting op de omnium en mini-omniumverzekering, geldig zolang de auto bij ons verzekerd blijft.
  • Meer tijd om het contract af te ronden: Vorig jaar moest een zaak in de actieperiode aangemaakt én afgerond worden in het systeem. In 2025 hebt u hier meer tijd voor. Als een zaak tijdens de actieperiode is aangemaakt, maar pas na de actieperiode wordt afgerond, kan uw klant nog steeds profiteren van de korting. Op voorwaarde dat de zaak binnen de 30 dagen na het einde van het aanbod wordt afgerond (dat kan dus na 30 april zijn, maar wel binnen de geldigheidsduur van 30 dagen). 

De stand van zaken van de actie

  • Productie: op 5 maart 4.816 nieuwe zaken, daarmee zitten we op 71% van de doelstelling. 
  • Premies: 4.305.735 euro (77% van de doelstelling).
  • Leads*:  tot nu toe 825, dat is 135% van onze doelstelling! De leads komen bij u binnen. Verwerk ze zo snel mogelijk om geïnteresseerde klanten tevreden te houden.

*Een lead is een vraag van een klant of prospect om contact op te nemen. Ze komen binnen via verschillende kanalen, waaronder het contactformulier en Skedify.

Controleer of uw Outlook-agenda is gesynchroniseerd met Skedify!

Beschikbaar actiemateriaal

  • Comshop: alle visuals en informatie over de campagne (tabblad Media > Campagne > Niet-Leven > Autosalon 2025)
  • Sherpa: onder ‘Fiches agenten’ vindt u al het marketingmateriaal voor de actie – zoals de actiefiche, de productfiche en de voordelenfiche
  • Connect 360: e-mailtemplate om uw klanten zelf te benaderen over de korting
  • Facebook – deel de posts over de campagne
  • Reclame op de grootste nieuwssites van België, advertenties op Google en gesponsorde posts op sociale netwerken 
  • Video's op YouTube  
  • Spots op de radio, voor de eerste keer!

In april eindigt de betaalde mediacampagne. Alle commerciële inspanningen rusten dan op u. We rekenen op u!

Vergeet het Family Plan niet

Herinner uw klanten eraan dat als ze meerdere verzekeringen bij ons combineren (brand, mobiliteit en familiale verzekering) ze genieten van de voordelen van het P&V Family Plan.

  • Gratis gespreide betaling van de verzekeringspremies
  • Een vermindering van de vrijstelling bij schade aan de woning/auto