10 January 2024
Resultaten campagne My Family/Shake-up 2023: wat kunnen we eruit leren?
De campagne My Family/Shake-up werd in 2023 op een nieuwe manier aangepakt. We wilden namelijk de 360°-analyse onder de aandacht brengen met een nieuw dynamisch en langetermijnconcept, de shake-up: een check-up van het verzekeringspakket van klanten en prospecten.
Daarnaast introduceerden we met Skedify, voor het eerst de mogelijkheid voor klanten en prospecten om zelf rechtstreeks afspraken in te boeken met de adviseur van hun keuze.
Uitstekende resultaten
We behaalden hele mooie resultaten die we graag met u delen:
- 4.368 afspraken werden gemaakt via Skedify (dat is 195% van het doel!)
- onze advertenties en de inspanningen van onze teams (Communication Office, Business Development Life & Non-Life, Channel Management, Legal, Compliance...) leverden 556 leads op
- 97% van de productie werd behaald
Bedankt allemaal om van deze actie een groot succes te maken!
Uitgebreide zichtbaarheid
Ter herinnering, de Shake Up-campagne werd in de kijker gezet op heel wat verschillende media:
Goed om weten: de winnaars van de incentive ontvangen binnenkort praktische informatie over het sailing regatta-event.