20 March 2024
Nieuwe huisstijlgids, logo en slogan voor P&V: download ze nu!
Zoals meegedeeld tijdens de Engagement Day werd onze merkpositionering herzien. En daarbij hoort ook een nieuwe merkslogan: Verzekeraars, maar bovenal mensen. Op basis hiervan hebben we het aanbod in de ComShop aangepast zodat u over het meest recente materiaal beschikt voor uw communicaties over het merk P&V: op uw website, op uw sociale mediakanalen of voor partners op lokaal niveau.
In de ComShop vindt u:
- De geactualiseerde huisstijlgids van P&V, die een overzicht geeft van de basisprincipes van de visuele identiteit van P&V en de elementen waaruit die identiteit bestaat: logo, boog, slogan, kleuren, lettertype… U vindt de geüpdatete versie van deze gids terug in de ComShop onder de rubriek Visuele identiteit/Huisstijlgids:
- De geactualiseerde combinatie logo + slogan van P&V. U vindt deze terug in de rubriek Visuele identiteit/Logo:
Goed om te weten: in de ComShop vindt u ook een e-affiche voor de tv-schermen in uw kantoor, een e-signature en een Teams-achtergrond in het teken van onze nieuwe merkcampagne. Een Teams-achtergrond installeren doet u als volgt:
Om op een consequente en uniforme manier te communiceren op alle P&V-kanalen (zowel op niveau van de maatschappij als op niveau van de agentschappen) verzoeken we u om voortaan enkel dit nieuwe materiaal te gebruiken voor al uw visuele communicatie die verband houdt met het merk P&V, fysiek en digitaal. Gelieve ook al het materiaal met de oude slogan “Leef vooruit” te verwijderen.
Belangrijke informatie: tijdens de Engagement Day toonden we u naast onze nieuwe reclamespot ook de film van ons merk. Omdat deze film is bedoeld voor interne communicaties, vragen we u om onze reclamespots van 30 en 10 seconden te delen. |