2 January 2025
Lancering van de campagne Auto 2025: niet te missen info
Op maandag 6 januari gaat onze autocampagne 2025 van start. Ontdek nu de voorwaarden voor uw klanten en het beschikbare campagnemateriaal om uw commerciële activiteiten te ondersteunen.
Onze adviseurs en de omnium in de kijker
Dit jaar draait de campagne om de vertrouwde verschijning van Pascal, de held van onze tv-spot. Pascal begrijpt zijn klanten, want ook hij heeft al eens een auto-ongeval gehad. Hij weet hoe stressvol dat is. De omnium of mini-omnium blijft de beste manier om zich te beschermen en te zorgen voor gemoedsrust. Een verstandige keuze, want alle voertuiggerelateerde risico's zijn gedekt. Onze troef? In tegenstelling tot wat de meeste concurrenten in deze periode aanbieden, geldt de korting bij P&V zolang de klant met hetzelfde voertuig blijft rijden!
De klantenvoorwaarden
De korting van 10% geldt voor elke particuliere klant die een omnium of mini-omnium afsluit tussen 1 januari 2025 en 30 april 2025, voor elke nieuwe zaak of bij verandering van voertuig en geldt voor nieuwe auto’s en recente tweedehandswagens. De klant profiteert van de korting:
- Zelfs als het contract pas rond is na de einddatum van de actie, binnen de grenzen van de contractuele voorwaarden.
- Zelfs als de waarborgen later in werking treden.
- Tot de volgende verandering van voertuig.
Hoe deze korting toepassen?
Alle informatie over deze actie vindt u in de actiefiche beschikbaar op Tango > Bibliotheek > Mobiliteit.
Beschikbaar campagnemateriaal
In de Comshop, onder het tabblad Media
- Elektronische handtekening
- Teams-achtergrond voor uw afspraken voor verkoop op afstand
- Geanimeerde visual om af te spelen op scherm in uw kantoor
- Het reglement van de commerciële actie
Op Connect 360
Er staat een e-mailtemplate voor u klaar waarmee u deze campagne zelf kunt promoten bij uw klanten en prospects.
Op Tango
Een kleine opfrissing nodig over de P&V autoverzekering? Bekijk de video P&V Focus Auto en raadpleeg de productfiche Auto en de One Page e-car op Tango > Bibliotheek > Mobiliteit.
Andere communicatiedragers
Onze campagne is zichtbaar op tal van kanalen, zowel intern als extern, met dit jaar een nieuwigheid die beslist van zich zal laten horen.
- Reclame op de grootste nieuwssites van België, advertenties op Google en gesponsorde posts op sociale netwerken
- Video's op YouTube
- Voor het eerst op de radio vanaf februari!
- Op onze website www.pv.be, maar ook in onze rubrieken blogs en dossiers met artikelen over de omniumverzekering in het algemeen en heel wat tips & tricks voor automobilisten.
- Op de ramen van uw agentschappen en op uw minisites
- Op onze sociale netwerken (Facebook, Instagram, LinkedIn): deel zeker de posts van deze campagne!
Opvolging van de campagne
- Zorg ervoor dat u minstens 80% van uw leads en opportuniteiten verwerkt.
- We zullen gedurende de hele commerciële actie verslag uitbrengen via de ZAP.
Family Plan
Vergeet de voordelen voor klanten met meerdere producten niet! Raadpleeg hiervoor de productfiche op Tango > Mantel > Productfiche adviseur P&V Family Plan.
Vragen?
Neem contact op met uw district manager, die helpt u graag verder.