3 July 2024
KMO-actie: Boost uw verkoop leven via deze tools
De omzet van een zelfstandige, met of zonder vennootschap, is de basis van alles. Hiermee worden de facturen betaald, kan de onderneming groeien en blijft er privé voldoende over om goed te leven. De bescherming van het inkomen en de omzet van een zelfstandige zijn dan ook essentieel, maar niet elke zelfstandige staat hier (graag) even bij stil.
Ondersteunend materiaal om in gesprek te gaan met uw klanten
E-mailtemplate Gewaarborgd Inkomen
Via deze voorbeeldmail kan u de interesse van uw klanten opwekken (doelgroep: zelfstandigen jonger dan 40 jaar). Aangezien veel potentiële klanten vooraleer ze een afspraak maken graag al even een kijkje nemen op de website, werd de productpagina ‘bescherm uw inkomen, omzet en kosten’ volledig vernieuwd.
U vindt deze mailtemplate in Connect 360.
Fiche VAPZ
Wist u dat uw klanten automatisch een korting krijgen op een polis Gewaarborgd Inkomen, afgesloten via Life-Connect, als ze een pensioenplan 2de pijler afsluiten? Uw klant heeft trouwens sowieso al een goede reden om zijn VAPZ via P&V te volstorten. We blijven vooralsnog de enige maatschappij waarbij de premie in een combinatie van tak 21 en tak 23 kan geïnvesteerd worden. Om dit unieke karakter te promoten, hebben we een commerciële fiche VAPZ ontwikkeld.
Deze fiche is terug te vinden op de productpagina VAPZ, waar u ook de pensioensimulator terugvindt. Deze werd volledig geüpdatet met de cijfers van 2024. Tijdens de KMO-days kregen we heel wat positieve reacties op het gebruik van deze tool (tijdswinst, volledig pensioenadvies 2P-3P en 4P).
E-mailtemplate pensioenadvies
Uw rol als pensioenadviseur kan u in de verf zetten met een mailtemplate (doelgroep: bestaande zelfstandige klanten Niet-Leven).
U vindt deze mailtemplate in Connect 360.
Veel succes!