9 September 2024
Klantenmailing om de verkoop van de Verzekeringsbon te boosten
We willen u maximaal ondersteunen bij de verkoop van de Verzekeringsbon. Daarom ontvingen veel van uw klanten op 4 september een mail over de Verzekeringsbon. In Salesforce vindt u terug welke van uw klanten de mail ontvingen.
Bekijk hier een voorbeeldmail.
Niet al uw klanten hebben de mail ontvangen. Soms zit die mailbox van een klant vol, heeft uw klant zich uitgeschreven voor marketingmails of ontvangt hij om een andere reden geen mails van ons. We hebben ons sowieso beperkt tot één mail per huishouden.
Nuttige informatie om te gebruiken bij de verkoop
In totaal werden 58.000 mails afgeleverd. In Salesforce vindt u onder ‘notities en bijlagen’ (waar ook de kerncijfers staan) informatie over welke klanten de mail effectief ontvingen. Bijna 24.000 klanten hebben de mail geopend! Dat duidt toch op heel wat interesse. De lijst kunt u dan ook gebruiken om de verkoop van de Verzekeringsbon een boost te geven.
- Klanten die de mail ontvingen, maar niet openden, hebben de inhoud niet gezien. Ze hebben wellicht wel de titel in hun inbox gezien.
- Zelf als ze de mail niet openden, draagt de mail bij aan de bekendheid van de Verzekeringsbon.
- Breng de Verzekeringsbon zeker ter sprake tijdens contactmomenten. Een boodschap die herhaald wordt, blijft beter hangen.
Heeft een klant geen mail ontvangen over de Verzekeringsbon?
In Connect 360 is er een kant-en-klaar mailtemplate beschikbaar, waarmee u zelf klanten selecteert om te benaderen over de Verzekeringsbon.
Meer weten?
Contacteer dan uw district manager. Hij vertelt u er graag meer over.