Keer terug
Is de info op uw digitale kanalen nog up-to-date?

Is de info op uw digitale kanalen nog up-to-date?

Het is erg belangrijk om de informatie die u met uw klanten deelt op uw online platforms, zoals uw website, altijd up-to-date te houden. Correcte en actuele informatie bieden, speelt immers een cruciale rol in het waarborgen van een optimale klantervaring.

Mogen we u daarom vragen om regelmatig een check-up te doen van de gegevens die u beschikbaar stelt aan klanten, zoals commerciële aanbiedingen, algemene voorwaarden, productnamen … Een voortdurende waakzaamheid is immers essentieel om de betrouwbaarheid en de relevantie van onze klantencommunicaties te garanderen en om opmerkingen tijdens de FSMA-controles te vermijden.

Dat geldt trouwens niet alleen voor teksten, maar ook voor de beelden die u op uw kanalen gebruikt.  Vergeet dus niet om ons digitaal grafisch charter te raadplegen, te vinden in de rubriek Comshop/Media, om zo de visuele consistentie van al onze online content te verzekeren. U vindt er ook het P&V-logo met onze nieuwe slogan ‘Verzekeraars, maar mensen eerst’.

 

Dankzij deze gezamenlijke inspanning kunnen we ons P&V-merk beter promoten bij onze klanten en prospecten en meer afspraken binnenhalen.

Bedankt voor uw voortdurende inzet om onze service aan klanten te verbeteren.

Vragen? Aarzel dan niet om uw district manager te contacteren.