Keer terug
Hoe communiceert u via digitale kanalen?

Hoe communiceert u via digitale kanalen?

P&V heeft een digitaal charter opgesteld om u als adviseur bij te staan in al uw digitale communicaties. 

Als verzekeringstussenpersoon communiceert u steeds vaker via digitale kanalen zoals de website, LinkedIn, een Facebookpagina en/of Instagram, een Google Business Profiel, of zelfs via gesprekken met uw klanten en/of prospecten door middel van berichtentoepassingen zoals WhatsApp of Messenger. Dit zorgt voor een bredere digitale aanwezigheid van uw agentschap en het merk van P&V en we willen u dus ook graag helpen hier doorheen te navigeren.

Daarnaast voeren toezichthoudende instanties zoals de FSMA en/of de FOD Economie steeds meer controles uit om na te gaan of uw kanalen wel degelijk de verplichte wettelijke informatie vermelden en of u de wettelijke verplichtingen in het algemeen naleeft. 

We hebben dus dit charter opgesteld om jullie als P&V-adviseurs hierin bij te staan en de wettelijke informatie te preciseren zodat u uw verschillende tools kunt updaten. Daarnaast herinnert P&V u ook aan uw verplichtingen betreffende het gebruik van het P&V-merk en de aanbevelingen die u moet volgen voor een goede vertegenwoordiging van uw agentschap en ons merk op het web.

We nodigen u dus zeker uit dit charter door te nemen. U vindt altijd de meest recente versie van dit charter terug in de Bibliotheek op Tango onder ‘Juridische Info’.

Mocht u vragen hebben hieromtrent, aarzel dan niet deze aan uw DM te stellen.