Keer terug
Het belang van een goede 360°-analyse

Het belang van een goede 360°-analyse

De klant verwacht van de tussenpersoon die hij kiest voor zijn verzekeringen een grondige analyse van zijn behoeften, zodat hij het juiste advies krijgt. Daarom ontwikkelden we de 360°-analyse, terug te vinden in Connect 360.

Met deze tool kunt u alle vragen over de situatie van uw klant doornemen, maar ook de nodige links leggen met eventuele vervolgafspraken.

Uiteraard is een correcte uitvoering van de analyse op de vijf ecosystemen van het leven van de klant essentieel: mobiliteit, woning, gezondheid, sparen en gezin en conflicten.

De komende maanden gaan we de volledige analyses en de behaalde resultaten naast elkaar zetten. Met vandaag al bijna 8.000 uitgevoerde analyses zien we bij sommigen onder u al dat een goed uitgevoerde 360°-analyse onmiddellijke resultaten oplevert, een positieve impact heeft op de retentie en een goede basis legt voor het afsluiten van toekomstige verzekeringen.

We vertrouwen volledig op uw expertise om deze systematiek toe te passen bij de gesprekken met uw klanten, want het is ook op die manier dat u helpt om UW verschil te maken op de markt!