30 July 2024
Digitale reclamecampagne kmo van start
Van 19 augustus tot 31 september zetten we ons aanbod niet-leven voor zelfstandigen en kmo’s in de kijker op de websites van onder meer De Tijd, Trends, De Morgen en Humo. Ook in de belangrijkste digitale kranten van Franstalig België (L’Echo, La Libre Belgique en Le Soir) tekenen we present.
In onze advertenties benadrukken we het menselijk karakter van P&V en onderstrepen we dat ondernemers bij een P&V-adviseur in veilige handen zijn:
Waarom deze campagne?
Hiermee zetten we onze groeiambities in het kmo-segment kracht bij. We profileren P&V als partner voor ondernemers, via ons netwerk van adviseurs die zelf óók ondernemer zijn en dus goed weten welke bescherming een bedrijf nodig heeft.
Ander doel van de campagne is om zoveel mogelijk afspraken te genereren: een mooi duwtje in de rug voor onze nationale actie KMO! In het kader van deze actie kunt u zich trouwens bedienen van heel wat nieuw promotiemateriaal (e-signature, elektronische affiche, Teams-achtergrond…) en ook de template voor een e-mailing die u naar prospecten-ondernemers kunt sturen staat nu klaar in Connect360.
Daarnaast kreeg onze webpagina Onze verzekeringen voor professionals een make-over en publiceerden we de volgende twee nieuwe blogartikels:
- Hoe verzekert u de burgerlijke aansprakelijkheid van uw zaak?
- Hoe beschermt u jobstudenten tegen arbeidsongevallen?
Aarzel niet deze blogs te delen op uw sociale mediakanalen!