27 March 2025
De Autosaloncondities 2025 zijn verlengd tot 30 juni!
Vanwege het succes van onze huidige Auto 2025-campagne blijven de saloncondities geldig tot 30 juni! Dit is geweldig nieuws dat u ongetwijfeld zal helpen uw doelen te bereiken en waarschijnlijk te overtreffen.
De belangrijkste voorwaarden op een rij
- 10% korting op de omnium en mini-omniumverzekering, geldig zolang de auto bij ons verzekerd blijft.
- Meer tijd om het contract af te ronden: Vorig jaar moest een zaak in de actieperiode aangemaakt én afgerond worden in het systeem. In 2025 hebt u hier meer tijd voor. Als een zaak tijdens de actieperiode is aangemaakt, maar pas na de actieperiode wordt afgerond, kan uw klant nog steeds profiteren van de korting. Op voorwaarde dat de zaak binnen de 30 dagen na het einde van het aanbod wordt afgerond (dat kan dus na 30 april zijn, maar wel binnen de geldigheidsduur van 30 dagen).
Beschikbaar actiemateriaal
- Comshop: alle visuals en informatie over de campagne (tabblad Media > Campagne > Niet-Leven > Autosalon 2025)
- Sherpa: onder ‘Fiches agenten’ vindt u al het marketingmateriaal voor de actie – zoals de actiefiche, de productfiche en de voordelenfiche
- Connect 360: e-mailtemplate om uw klanten zelf te benaderen over de korting
- Facebook – deel de posts over de campagne
- Advertenties op Google
- Gesponsorde berichten op sociale media
- Zichtbaarheid op Mon-Assurance-Auto.be
De andere betaalde media die aan het begin van de campagne werden aangekondigd, zijn nu afgelopen. De commerciële inspanningen rusten dus op u.
Vergeet het Family Plan niet
Herinner uw klanten eraan dat als ze meerdere verzekeringen bij ons combineren (brand, mobiliteit en familiale verzekering) ze genieten van de voordelen van het P&V Family Plan.
- Gratis gespreide betaling van de verzekeringspremies
- Een vermindering van de vrijstelling bij schade aan de woning/auto
Dubbel goed nieuws op het gebied van schadeclaims!
Belt uw klant ons om een schade aan te geven? Weet dan dat onze gemiddelde wachttijd aanzienlijk is verminderd. Onze schadebeheerders zetten zich namelijk voor 200% in om snelle en effectieve ondersteuning te bieden. Een echte bron van gemoedsrust!
Wat betreft de tevredenheidsenquêtes die we continu uitvoeren over het volledige schadebeheer (snelheid van beheer, opvolging herstelling of beheer betwistingen...) bij onze collega’s van Claims, kunnen we u met plezier melden dat de resultaten voor het jaar 2024 uitzonderlijk zijn en dat we opmerkelijke NPS-scores hebben behaald (57 terwijl het doel 52 was). Deze waardevolle feedback van onze klanten is een graadmeter voor hun tevredenheid en het vertrouwen dat ze in ons hebben, en dat is essentieel om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.
Ook op het vlak van de bijstand (via IMA) volgen we de klanttevredenheid nauwlettend op. De uitstekende kwaliteit van de bijstandsverlener van de P&V Groep staat buiten kijf, zo blijkt uit deze cijfers:
- Ongeveer 83.000 oproepen per jaar, dat is ongeveer 7.000 per maand
- Ongeveer 35.000 dossiers behandeld in 2024, dat is ongeveer 3.000 per maand
- Een gemiddelde responstijd aan de telefoon van slechts 49 seconden over het hele jaar 2024
- Een gemiddelde interventietijd ter plaatse van minder dan 29 minuten over het hele jaar 2024
- Een uitstekende klanttevredenheid van 93% en een analyse van de feedback om ons voortdurend te verbeteren
Het is heel belangrijk om deze elementen te benadrukken, omdat ze ons engagement aantonen om onze klanten een topservice aan te bieden. We geloven sterk dat deze aandacht voor klanttevredenheid het verschil maakt. Aarzel dus niet om dit als argument te gebruiken in uw gesprekken met klanten (om ze te behouden) of prospecten.
We rekenen op u!