28 August 2024
Boost uw verkoop van de Verzekeringsbon dankzij onze digitale mediacampagne
Beleggen met een gerust hart, dat is wat de Verzekeringsbon uw klanten biedt. Om dit gevoel aan uw klanten over te brengen en de Verzekeringsbon in de kijker te zetten, hebben we een digitale campagne gelanceerd die de voordelen van de Verzekeringsbon in de spotlight zet. Hiermee heeft u een aantrekkelijk aanbod voor uw klanten in handen. P&V ondersteunt uw verkoop met een krachtige digitale campagne, een mailing aan uw klanten en marketingmateriaal.
We vatten de voordelen van de Verzekeringsbon nog even kort samen:
- Een gegarandeerde intrestvoet, momenteel 2,55%.
- De looptijd is acht jaar en een dag, dus geen roerende voorheffing op einddatum.
- Overlijdensdekking van 130% mogelijk.
- Eenmalige inleg vanaf 2.000 euro (premietaks van 2% van toepassing).
- Minstens 10.000 euro inleg? Uw klant profiteert van onze tijdelijke 2%-actie.
Digitale campagne Verzekeringsbon
De Verzekeringsbon, dat betekent beleggen met een gerust hart. Door de gegarandeerde intrestvoet van 8 jaar weten uw klanten waar ze aan toe zijn en hoeven ze zich geen zorgen te maken over schommelingen op de beurs. Gerust beleggen voelt goed, en dat gevoel wordt versterkt door de beelden in onze digitale campagne.
Van 2 september tot en met 30 september komt u de campagne tegen met banners op de grootste nieuwssites. De doelgroep zijn mensen met interesse in sparen en beleggen. Ook via Google Ads zal de Verzekeringsbon verschijnen als potentiële klanten zoeken met zoektermen die aansluiten bij de Verzekeringsbon. Hieronder vindt u een voorbeeld van de campagne. Klanten vinden meer info op de pagina van de Verzekeringsbon.
Klanten tussen 18 en 80 jaar ontvangen een mail over de Verzekeringsbon
Om de opportuniteit die de Verzekeringsbon biedt optimaal te benutten, ontvangen klanten tussen 18 en 80 jaar met minstens één contract (Life of Non-Life) op woensdag 4 september een mailing over de Verzekeringsbon. U hoeft hier niets voor te doen. Bekijk een voorbeeld van de mail.
Het marketingmateriaal op een rij
Door samen de campagne voor de Verzekeringsbon uit te dragen, zorgen we voor een maximale zichtbaarheid. We stellen hiervoor marketingmateriaal ter beschikking:
- Gebruik onze kant-en-klare e-mailtemplate als u nieuwe klanten wil benaderen. U vindt de mail terug in Connect360. Begin september vindt u in Salesforce bij ‘notities en bijlagen’ terug welke klanten al een mail hebben ontvangen.
- Verrijk uw e-mailhandtekening met de campagne. U vindt de handtekeningen ook in de Comshop onder E-signature > Life.
- Er staat een banner op uw minisite.
- Gebruik de Teams-achtergrond tijdens uw online adviesgesprekken. U vindt hem ook in de Comshop onder Wallpaper Teams - Life.
- Op de schermen in uw kantoor verschijnt automatisch de e-affiche.
- Deel onze blog of de post op Ambassify op uw social media-kanalen.
Daarnaast versturen we een persbericht over de Verzekeringsbon om de media-aandacht voor de Verzekeringsbon te vergroten.
Handige links
- Bekijk het essentiële-informatiedocument
- Meer nuttige informatie over de Verzekeringsbon
- Actievoorwaarden van de 2%-actie
- De productpagina van de Verzekeringsbon op pv.be
- Onze blog om met uw klanten te delen
We zijn benieuwd naar uw reactie en de reacties van uw klanten
Aarzel niet om opmerkingen of feedback door te geven. Zo gaan we samen voor een succesvolle campagne en verkoop!