24 April 2024
Belangrijke informatie over de P&V Assist-app
We willen u graag belangrijke informatie geven over de bijstand-app die we onze klanten aanbieden via hun verzekeringscontract, in samenwerking met IMA.
P&V Assist-app verdwijnt
U heeft misschien gemerkt of gehoord dat de mobiele bijstand-app van IMA niet langer beschikbaar is op Android-toestellen. Binnenkort verdwijnt ook de iOS-versie voor Apple. Deze beslissing is genomen vanwege het lage aantal downloads en dalende gebruik van de applicatie.
Alle verwijzingen naar de app op onze website en reclamemateriaal zijn inmiddels verwijderd. We willen u ook vragen om te stoppen met het promoten van de app bij klanten. We begrijpen dat dit vragen kan oproept bij onze klanten. Dit is wat u moet weten om hun vragen goed te beantwoorden.
Wat zijn de gevolgen voor de klanten en u?
De applicatie verdwijnt geleidelijk: De mobiele applicatie kan vanaf eind augustus niet meer worden gedownload in de Apple Store. De applicatie is al niet meer beschikbaar in de Google Play Store. Heeft uw klant de applicatie al en is die compatibel met het model van zijn telefoon? Dan worden de bijstandaanvragen van uw klant nog steeds doorgestuurd. Als de telefoon niet meer compatibel is, moet uw klant een ander aanvraagkanaal gebruiken.
24/7 bijstand: P&V Assistance blijft verzekerden 24 uur per dag, 7 dagen per week bijstand bieden. Alle andere kanalen voor hulpaanvragen blijven beschikbaar, alleen de app verdwijnt.
Andere hulpverleningskanalen: De app verdwijnt op termijn, maar alle andere kanalen blijven operationeel blijven. U kunt uw klanten geruststellen: ze kunnen nog steeds contact opnemen met P&V Assistance via de opgegeven telefoonnummers of een online bijstandverzoek invullen in het geval van een Auto aanvraag.
Praktische tip: Moedig klanten aan om het bijstandnummer op te slaan in hun telefoon onder de naam "Assistentie" of “Bijstand”, zo kunnen ze in geval van nood makkelijk contact opnemen
-
NL : 02/229 00 11
-
FR : 02/229 00 10
Dit doet P&V Assistance
-
P&V Assistance behandelt ongeveer 90.000 oproepen per jaar, of ongeveer 7.500 per maand.
-
P&V Assistance behandelde 30.000 dossiers in 2023, dat zijn er ongeveer 2.500 per maand.
-
P&V Assistance heeft een uitstekende klanttevredenheid van 92%. Dankzij de analyse van feedback blijft IMA zich verbeteren.
Bedankt om samen met ons te werken aan een soepele overgang voor onze klanten.